Drepturile.ro – artisti pentru artisti

Unde sunt sumele? – Double L

Posted in UCMR-ADA by artisro on Ianuarie 29, 2010

Articol de Double L (compozitor, producator, Corina, Puya, Sisu, Cedry2k, Bitza)

Sumele trimise autorilor din Romania sunt penibile, un calcul personal este din start imposibil. Organului ii lipseste transparenta!

Ma intreb unde sunt acele sume alocate de UCMR-ADA? Data trecuta cand am cerut sa vad
ce difuzari aveam am primit raspunsul “Kiss nu a platit inca, Media Pro plateste abia pe 24 Mai…blabla” etc etc
Despre drepturile mecanice nici nu merita sa mai discutam.

http://www.doublel.ro

Tagged with:

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. Constantin said, on Februarie 23, 2010 at 8:30 am

    desi am zilnic difuzari pe posturile der radio si foarte des pe posturile de televiziune primesc cate 10 sau 15 lei de doua ori pe an? ce se intampla?
    Am recvlamat la CREDIDAM dar nu ai cu cine sa stai de vorba. Este o totala lipsa de respect si de transparenta privind drepturil;e ce ni se cuvin. Cui sa ne mai adresam????


Lasă un răspuns

