Drepturile.ro – artisti pentru artisti

Am avut norocul sa nu fiu inscris la UCMR-ADA – Aris Kalimeris

Posted in UCMR-ADA by artisro on Februarie 1, 2010

Articol de Aris Kalimeris

Este foarte trist asta care se intampla in Romania. Eu m-am nascut in Grecia si am venit in Romania sa studiez acum foarte multi ani. Am inceput sa lucrez din 2001 ca compozitor, textier si manager si ultimii ani m-am stabilit de tot in Romania.

Ma ocup foarte mult cu Eurovision, anul trecut fiind textier piesei care a reprezentat Moldova in Moscova. Nu sunt un membru al UCMR-ADA dar am avut “norocul” sa ma inscriu la Organizatia Greaca de drepturi (AEPI).

Nu am fost niciodata la birourile lor, nici macar nu stiu unde se afla. Atunci cind m-am inscris, prin internet, m-au contactat ei,ii am dat contul meu bancar, mi au facut cunoscut IPNN ul meu si cind vreau sa declar o piesa la ei, numai trimit un mail la persoana care se ocupa de mine cu toate datele piesei si am terminat.

Anul trecut, cum am spus, am fost textier la o piesa care a participat la Eurovision. In ianuarie am primit primii banii de la AEPI pentru piesa respectiva cind pentru compozitorul nu a venit nici un ban. Compozitorul fiind membru UCMR-ADA.

Nu stiu unde se duc banii, si de ce trebuie sa se faca asta dar neaparat trebuie opriti si ma bucur foarte mult ca sinteti uniti la asa ceva.

Tagged with:

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. paul panait said, on Martie 22, 2010 at 2:35 pm

    salut, ai tot dreptul sa fii suparat pe ce se intampla la noi….banii merg exact unde trebuie )) in buzunarul multora , in orice caz nu in al nostru….RESPECT !


Lasă un răspuns

