Drepturile.ro – artisti pentru artisti

Sa facem greva – Nicolae Oncescu

Posted in UCMR-ADA by artisro on Februarie 1, 2010

Articol de Nicolae Oncescu (Nicalai, ex-DJ Swamp, compozitor, orchestrator, DJ)

Nu mai vreau sa fac calcule, sa arunc ipoteze sau sa trag concluzii. Tot ce stiu este ca una din organizatile mentionate aici pe site mi-a adus un mare prejudiciu la finele anului 2008 pentru care am fost tras la raspundere si bineinteles am iesit intr-un final pierzator.

Toate, din cauza unor erori altfel grave din punctul meu de vedere, si sunt sigur din punctul de vedere a oricarui om normal. Eroare care, odata recunoscuta a fost pur si simplu aruncata in carca mea fara prea multe explicatii.

Deci NU! Personal nu stiu cate lucruri se pot rezolva cu aceasta scrisoare deschisa in care mai mult sau mai putin ne plangem de ce am fi putut primi sau nu. Sistemul practicat in cazul nostru nu este singular. El se regaseste la orice nivel in tot ceea ce inseamna statul Roman. De la Alimentara si privirile scarbite ale vanzatoarelor, pana la primul om in stat.

Nu are nimeni „bine pus in functie” interes sa ne rezolve noua problemele, sa modernizeze un sistem, sa-l actualizeze in functie de cerintele secolului XXI, sa fie transparent si usor de folosit, astfel incat sa incasam niste bani, noi artisti faimosi in Romania. Probabil (sa nu zic sigur ca imi trebuie dovezi) pentru ei este foarte functional deoarece reusesc sa-si asume niste sume de bani care nu li se cuvin in mod normal (asa cum banuim cu totii). Ceea ce pentru ei, fara suparare este un mare „Win”.

Am ajuns sa-mi fie absolut scarba si lene sa-mi completez hartiile si sa schimb mail-uri pe parcursul unui intreg an pentru a rezolva o singura problema. Ce as propune eu? Ar fi doua solutii:

1. Daca tot punem text langa text sa punem si ban la ban pentru a angaja niste avocati „diavoli” in speranta ca ei prin sute de procese, vor rezolva atat problemele noastre cat si legea. Sa luptam pe bune

2. Sa le stricam sistemul. Sa nu mai permitem difuzarea la Radio sau TV a pieselor noastre, sa nu mai impartim mp3-uri, sa nu mai scoatem discuri, sa nu mai existam pentru public decat in prestatie „live”. Sa facem greva!! Pe bune!

Galaxiu.net

Tagged with: , ,

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Catalin said, on Februarie 3, 2010 at 11:59 am

    „2. Sa le stricam sistemul. Sa nu mai permitem difuzarea la Radio sau TV a pieselor noastre, sa nu mai impartim mp3-uri, sa nu mai scoatem discuri, sa nu mai existam pentru public decat in prestatie „live”. Sa facem greva!! Pe bune!”

    Ai sa razi, dar dupa discutii cu multi artisti tineri, cam asta a fost concluzia. Oamenii sa-si ia banii din prestatiile live. Si daca e de greva, pun si eu un umar. Mai ales ca astept de vreo 15 ani sa dispara „lipitorile” ascunse in diverse oraganizatii, care n-au alt scop decat sa incaseze bani. Ai vazut vreun beneficiu in urma existentei UCMR-ADA, ORDA si alte asemenea ?

  2. […] “Să facem grevă” – Nicolae Oncescu (Nicalai) “E o bătaie de joc” – Shatyr “Oare cine câştigă din situaţia asta?” – George Hora “Unde sunt sumele?” – Double L AKPC_IDS += "5432,"; Vezi şi:Nicalai – A.E.R Tag-uri: Double L, Nicalai, Shatyr George Hora Introdu adresa ta de e-mail pentru a primi cele mai noi articole: […]

  3. cosmin faur said, on Februarie 5, 2010 at 12:10 pm

    eu am zis sa vin direct cu exemple, dar nu siu cum sa fac comment propriu-zis, daca poti sa ma ajuti publica asta:
    http://mediartys.blogspot.com/2010/02/romania-fara-cultura-un-adevar.html


Lasă un răspuns

