Drepturile.ro – artisti pentru artisti

Nu e corect – Claudio Cristo

Posted in UCMR-ADA by artisro on Februarie 2, 2010

Articol de Claudio Cristo

Va salut si ma alatur voua in aceasta initiativa de a ne revendica drepturile.

Am stat si am discutat cu mai multe persoane de prin diferite radiouri din tarisoara noastra draga si am aflat ca foarte multe radiouri locale nici nu se obosesc sa trimita playlist-urile impuse de UCMR-ADA, drept urmare difuzarile unor artisti nici macar nu sunt luate in seama, ca sa nu mai zic ca nu sunt calculate.

Alte posturi de radio locale apeleaza la cei de la UCMR-ADA pentru a le face un playlist , asta pentru a le usura munca. Asadar, am mai gasit inca un motiv in urma caruia banii meritati nu ne intra in conturi !!!

Nu e corect!

ClaudioCristo.blogspot.com

Tagged with:

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. nicola said, on Iunie 5, 2010 at 9:22 am

    Imi poate spune cineva cat plateste Credidam-ul pentru o aparitie tv si radio?MULTUMESC!si SUCCES LA TOTI!!!


Lasă un răspuns

