Drepturile.ro – artisti pentru artisti

Toti acesti bani unde se duc? – Bogdan Tascau

Posted in UCMR-ADA by artisro on Februarie 6, 2010

Articol de Marian Bogdan Tascau (compozitor pentru Andra, Dl. Problemă, Alb Negru, Nico, Andreea Bălan, Andreea Bănică)

Sunt multe probleme, vor mai fii, atâta timp cât artiștii nu sunt uniți și nu sunt reprezentați legali!

Vezi sindicatele artistice din SUA, acum 2 ani au impus reguli caselor de film în favoarea scenariștilor!
Eu am inființat Sindicatul Artiștilor Profesioniști (SAP) și suntem deja 30 membri!

Un sindicat sau mai multe aliate, nu pot face decât bine pentru toti artiștii! Doar uniți putem schimba și îmbunătăți condițiile artiștilor profesioniști.

Pe lângă celelalte probleme vreau să mai adaug una: la fiecare eveniment (spatii publice, parcuri, piete, etc) se plătește o taxă la UCMR-ADA pentru Drepturi de Autor. Doar un exemplu vă dau: Târg de 2 săptămâni în parcul Kiseleff 14.12.2009 – 28.12.2009, organizatori au plătit 15.000 EURO.

Toți acești bani strânși unde se duc? Că la noi sigur nu!

www.codeproduction.ro

Tagged with:

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bogdan said, on Februarie 3, 2010 at 12:05 pm

    Dar tu cand plagiezi melodiile din afara si le semnezi ca fiind ale tale? Nu se numeste furt?

    • lautarul said, on Februarie 10, 2010 at 9:25 pm

      deci e totul ok, legea compensatiei, nu va bagati voi nasul in ciorBANII nostrii.

  2. heda said, on Iunie 30, 2010 at 8:03 pm

    Bogdan alias D-l problema este un baiat fff talentat,a terminat actoria….e un dragutz asa ca nu-l mai invidiati ptr talentul si munca lui.

  3. Precup Marioara said, on Octombrie 28, 2010 at 9:15 pm

    Buna,
    Ma numesc Marioara Precup, solista profesionista de muzica populara, si am si eu aceiasi problema cu Credidam.
    Anul trecut desi am timis o lista intreaga cu melodiile mele la cei de la Credidam ei au considerat ca imi revine o suma de 170 RON.
    Mi-au trimis acasa pentru a depune la finante o adeverinta cu venitul care era de 60 de ori mai mare dupa care si-au dat seama ca nu e a mea ca e a altei artiste cu acelasi nume (Stoica Maria) acesta este numele meu din buletin.
    Daca s-au incurcat la a trimite adeverinta mie oare nu au incurcat si drepturile?
    Nu cred ca merit dupa o cariera de 50 de ani de activitate artistica, turnee in tara si in strainatate in care am reprezentat Romania la diferite festivaluri si am obtinut numai locul 1 170 Ron.
    Poate noi suntem valorosi numai dupa ce ajungem pe lumea cealalta.
    Am sunat de nenumarate ori la Credidam si de fiecare data nu am primit lamuriri concrete.Am ajuns la capatul rabdarii.
    Eu nu am de unde sa stiu de cate ori sunt difuzate piesele mele la diferite posturi de radio si TV cand aproape zilnic aud una din piesele mele.
    ba mai mult la ultima declaratie de repertoriu trimisa mi-au cerut contracte cu posturile de radiosi mi-au spus ca piesele mele sunt piese colective.
    Cum credeti ca as putea rezolva aceasta problema? Poate ma ajutati si pe mine.
    Va multumesc Marioara Precup


Lasă un răspuns

