Drepturile.ro – artisti pentru artisti

Lupta cu morile de vint – Dragos Gardescu (Puya)

Posted in CREDIDAM, UCMR-ADA by artisro on Aprilie 13, 2010

Articol scris de Puya (compozitor, interpret)

E inutil sa spun ca nici mie nu-mi convine imparteala asta secreta a milioanelor de euro de la UCMR si CREDIDAM!

Probabil se intimpla asa de des sa fim pacaliti la modul asta incit o interpretam ca pe o stare de normalitate. Te pacalesti cind cumperi ceva, poate la casa de schimb, la banca, la salariu etc. ce mai conteaza nu? Bine ca ne dau ceva. Ar spune unii… insa situatia sta cu totul altfel din punctul meu de vedere.

Eu vreau ce e al meu si ce mi se cuvine si il vreau azi.

Succesul e mai perisabil ca niste peste uitat la soare. Motivele lor de a nu ne da banii sunt aceleasi. Ba nu s-au colectat, ba nu am primit playlisturi, ba nu stiu ce proces ba una ba alta… chiar ma doare in p… Banii se string in fiecare an, nu? Eu as propune ca fiecare sa isi afiseze banii care i-a primit de la UCMR-ADA si CREDIDAM pe anul 2009. Eu dupa piesele “Undeva-n Balkani” si “Change” am primit aproximativ 2000 euro impozabili. Pot sa va arat declaratia de venit.

Sa nu imi mai trimita brosurile alea ca imi strica sarbatoriile de Paste sau de Craciun. Ce grija au ei de artistii din Romania? As fi curios sa vad citi bani a incasat Gheorghe Dinica de la CREDIDAM sau UCMR-ADA sau altii care au ajuns artisti consacrati saraci la batrinete. Este un atentat impotriva talentelor noastre romanesti. Din cauza acestor oameni artisti talentati muncesc poate prin tari straine ca zidari sau mai stiu eu ce.

Noi suntem generatia noua. Hai sa nu fim ca parintii nostrii si sa zicem “ne batem cu moriile de vint, n-ai ce sa le faci la astia”. Sa lasam “romanismele” de-o parte si sa fim uniti. Nimeni nu poate rezolva problema de unul singur. Ar trebui sa ne alegem niste reprezentanti si sa ne opunem cu toate armele legale pe care le avem la indemina.

Pe ei pe mama lor :)))

Tagged with: ,

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. suruku said, on Aprilie 13, 2010 at 11:25 pm

    Sincer sunt de acord cu ce spune Puya.
    Nu cred ca munca unui artist este inuila pentru societate, ba mai mult nu cred ca trebuie tratata cu asemenea dispret. Ca-n orice alt domeniu fiecare trebuie tratat dupa rodul muncii sale (in acest caz dupa rodul creatiei si chiar al noului in acest domeniu). Daca esti bun trebuie sa fii tratat pe masura efortului si al muncii depuse. Dar nu. La noi e pare ca este chiar pe dos. Pana aici. Daca nu punem piciorul in prag si spunem ‘loud and clear’ precum spune englezul nu vom reusi nimic.

  2. Mircea Popescu said, on Aprilie 14, 2010 at 12:41 am

    Mai frate, eu te inteleg, dar corecteaza si tu morile alea ca te faci de ras.

  3. alah said, on Aprilie 14, 2010 at 2:17 pm

    De curiozitate te-ai uitat in mapele pe care le-am primit sambata? Foarte multi bani merg afara, asta e problema cea mai mare. Nu intereseaza pe nimeni asta?

  4. cosmin faur said, on Aprilie 14, 2010 at 8:06 pm

    ar fi foarte bine daca ati include in linkurile voastre si bloguri personale- asa incluzand doar fluxurile de tip trust media va discreditati inutil si poate pe nedrept: sunt multi artisti in tara care vor sa vada, sa citeasca exemple concrete de cum au fost furati artistii din alte orase, trupe, orchestre…cum se fac concerte susanele cu implicare afilarmonicilor de catre directori incompetenti si care iau spaga grasa si nu ii controleaza nimeni.
    Blogul meu e un exemplu de articole publicate pe aceasta tema, deci haideti sa fim o comunitate ceva mai corecta si mai deschisa- asa pare ca faceti ceva doar pentur voi cei care ati creat acest site. Succes si atentie la detalii, suntem foarte usor de compromis pentru ca e foarte usor de dovedit ca nici noi nu suntem usa de biserica..noi muzicantii in general: dar la noi e din cauza saraciei, iar la ei e din cauza imoralitatii, coruptiei politice si lacomiei!

  5. alex said, on Februarie 3, 2011 at 10:36 pm

    Bai fratilor Puya are in mare parte dreptate!Dar uni artisti primesc prea putini bani i-ar uni care canta pe la nunti sau au venituri mari din muzica lor si canta pe la nunti si nu sunt impozitati sa ai impoziteze statul roman cu minim 30 la suta.Nu e o chestiune corecta cat timp un artist talentat primeste prafu de pe tobe iar un pisat de manelist are milioane de euro pe care statul nu il impozitateaza…calculati si voi 1 milion de euro daca s-ar impozita minim 300.00 de mi de euro statul ar avea suficienti bani la cati Salami,Pesti,Ciorbe,Copii minune sunt in tara asta..

  6. Gabi Knio_Dinica said, on Aprilie 6, 2011 at 11:01 am

    Va felicit Domnule Dragos Gardescu! Este bine ca nu va lasati mintit , cel putin cei tineri sa nu se lase pacaliti….Eu nu luam mai mult de 500-6oo , roni pe an, asa ca m-am hotarit sa-i parasesc pe acesti oameni fara rusine…sotul meu a facut peste 100 de filme ca

    • Gabi Knio_Dinica said, on Aprilie 6, 2011 at 11:04 am

      Daca vreti ma puteti contacta. Gabi – Knio – Dinica


Lasă un răspuns

